Skupienie w buddyzmie

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę znajdować się słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością także wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) również oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być prawdopodobnie z większym natężeniem odpowiednim słowem byłaby "dumanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się właściwie do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się mimo to zdeterminowanie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, albowiem istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać to na skroś uspokojenie umysłu tudzież utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym jak najbardziej manifestuje się sympatia zaś mądrość. Inna sposób wykonywania polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała oraz wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy także percepcja w sumie co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu okrasić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja prawdopodobnie być wyrazem wiele różnych rzeczy - niektórym kojarzy się niewiasta nadzwyczaj z wizjami, sensacyjnymi doznaniami plus tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest owo metodyczny ćwiczenie, pod każdym względem konsekwentny oraz konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w środku medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie natomiast inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój intelekt koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny nurt powietrza wchodzi tudzież wychodzi przez nos. Myśli oraz dźwięki po prostu bez trudności przepływają, rzeczywiście jak chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się na owo samo na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu przy przeszkadzających uczuć a bezpośrednie praktyka pełnej przytomności również nieograniczonej otwartości. Tylko w takim przypadku będzie się w środku stanie realnie importować plon innym. Wyobraź sobie kiedy wewnątrz centrum klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono co chwila w wyższym stopniu w granicach ciała. Kiedy wcześniej wnikliwie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności a przeszkody. Następnie światło wypływa z ciała we wszystkich kierunkach i wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, a faktyczność zaczyna emitować nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem tudzież pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj no tak mozolnie niczym chcesz. Możesz w podobny sposób ćwiczyć na głosowanie ewentualnie w środku umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając wobec okazji chęć szczęścia dla wszystkich istot (wewnątrz tym także dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbyt egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu myśleć, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności wewnątrz tobie oraz wewnątrz innych. Postaraj się odczuwać owo, naprawdę głęboko tudzież w pełni, kiedy ledwo potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zatrzymać się w tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii oraz dodatkowo pełnej przytomności do tego stopnia w żółwim tempie, na kształt potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia do wnętrza bezpośredniej obecności, w środku "w tym miejscu plus a więc". Po chwili identyczny świat pojawia się ponownie - wyraźny również doskonały. Każdy atom wibruje radością natomiast jest utrzymywany w całości wskroś miłość. Wszystko jest świeże plus nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wolne istoty, bez względu odkąd tego to znaczy o tym wiedzą, innymi słowy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się plus nasze zwłoki, acz otóż wprzódy odpoczynek odkąd słabości również chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, w tym momencie je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na mat wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły podczas medytacji, stają się nieograniczone tudzież docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna zaś dając im w zamian jedyne trwałe los - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz sprawić owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (amor, litość, radość, parytet)

Śniła mi się dramat lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony i było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję tudzież przeżyłem wstrząs, dlatego że był w tamtym miejscu zademonstrowany precyzyjnie taki sam jeden casus, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło wystawać?Śpiąc, macie dopuszczenie do innych wymiarów a czasów. Ty zobaczyłeś zaszłość, do którego przyczepiony był szeroki ekwipunek uczuciowy, wówczas przejąłeś kawałek uczuć osób biorących w zanim udział. Dlatego zapamiętałeś całość do tego stopnia wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi dodatkowo inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, kiedy ano mają miejsce. Gdy w rzeczy samej się koleje życia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój wizja opuszcza twoje trup również udaje się z misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz iżby pocieszyć ocalałych. Budzisz się zniszczony, ponieważ ogromnie mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci były małe, nieraz śniło mi się, iż w środku domu wybuchał pożar, natomiast ja nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie w zasadzie miało pozycja do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, i przeczucie paniki przenigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci wcześniejszy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju spanie symultanicznie uwalnia porcja zablokowanych emocji dodatkowo pomaga uwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się incydent albo nieszczęście, co mogę dopuścić się?Możesz egzystować do wnętrza stanie kogoś ostrzec, jednakowoż ta podmiot być może negacja logiczna wciąć twoich słów wobec uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo także asystent na rzecz ofiar. Otaczaj całe wypadek światłem także poproś anioły o pomocnik wewnątrz bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc wciąż niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie debiutant mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie plus czułam, iż to właśnie należący do mnie syn. Powiedział, że u niego wszystko w porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój syn dorastał wraz spośród tobą także twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten rodzaj doświadczania zaś wzrostu, w zamian życia do wnętrza ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą do wnętrza dniu dwunastych urodzin, żeby obwarować cię, że pełnia u niego w porządku.Miałam aborcję, i odtąd poroniłam także od czasu do czasu śni mi się dwaj dzieci bawiących się radośnie w środku ogrodzie. Czy mogą istnieć owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli no, owo do wnętrza kto procedura mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie do wnętrza snach, żeby budzić wspomnienia ci, że wsio u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą oraz rozwijają się, w miarę na kształt ty dodatkowo twoja familia uczycie się a doświadczacie. Bardzo im pomożecie, chyba że potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub siać kwiecie w środku ich imieniu, sprawiając, iż poczują inherencja aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi oraz wznosząc w ciągu nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała gąska zaś powiedziała, jak ma na reputacja oraz iż jest moją córką. Czyż to nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej miano, które zdradziła mi we śnie.Tak, to nie inaczej cudowne. Musiałaś egzystować bardzo otwarta tudzież wrażliwa, dlatego że córeczka miała możliwość nawiązania spośród tobą w ów wyjście żywego także wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wielce ważna także przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj opinia przekazywane jest spośród umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo nie chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwrócić twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora w poprzek przemienianie wiadomości lub uczuć wewnątrz historia, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W kto tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda fragment twojego snu to obojętnie jaki aspekt ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy obecność każdej tej części, natomiast także słyszysz ją natomiast wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, na dniach znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie a duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi sposób jakże najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce krocie pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednak z kolei powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy także dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, oraz wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, oznacza to powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę również cykl, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wyjście było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, tymczasem być może lecz tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca swary: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść dodatkowo je usunąć.Zinterpretowałam owo w istocie: Muszę wykluczyć obciążenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A od tego czasu podziękowałam aniołom zbytnio zapewnienie mi faktycznie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I naprawdę, oraz nie. Niektórzy społeczność mają duże zdolności parapsychiczne zaś mogą nastawić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych również oczywistych, owo różni ludzie postrzegają rzeczy do wnętrza inny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania tudzież przekonania. Bezpieczniej będzie ośmielić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo wymowa dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co dany cyfra oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów i z jakiego powodu siła robocza je mają? Co można z tym wykonać?Koszmar częstokroć wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które w wielu przypadkach tłumione są od chwili wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała teren zabudowany w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa albo do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadto bezsilny lub bezbronny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym totalnie, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w środku myślach takiego snu, blisko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się skala stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się zadośćuczynić te uczucia wewnątrz taki wyjście, do wnętrza jaki nie wolno było tego poczynić do wnętrza czasie, kiedy było się racja bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, iż już od długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny sen prawdopodobnie znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać każdorazowy dopuszczenie aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą niezbyt dokładnie wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo negacja logiczna chcą się spośród nimi w danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości na mocy krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wyrzygać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora w poprzek przemienianie wiedza lub uczuć wewnątrz historia, grę słów lub metaforę, które możesz później rozszyfrować.W który rozwiązanie mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda detal twojego snu owo obojętnie jaki przejaw ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości obecność każdej tej części, oraz ponadto słyszysz ją tudzież wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, na dniach znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę dostać reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozstrzygnięcie w charakterze najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu także przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, iż nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat raczej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce krocie pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jakkolwiek nadal powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy tudzież dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, dodatkowo wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę tudzież cykl, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które emisja było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, aliści prawdopodobnie lecz wciąż tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca niesnaski: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść oraz je usunąć.Zinterpretowałam owo owszem: Muszę wyeliminować jarzmo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom za zapewnienie mi tak bardzo kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I istotnie, również nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą przykroić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych tudzież oczywistych, owo różni ręce do pracy postrzegają rzeczy do wnętrza różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania a przekonania. Bezpieczniej będzie zapalić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo treść na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co ustalony litera oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów dodatkowo dlaczego kadry je mają? Co wolno z tym wykonać?Koszmar cyklicznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które często tłumione są od czasu niezmiernie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa lub wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadto bezradny lub cherlacki, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym w sumie, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie umieć na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie wewnątrz myślach takiego snu, pod jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się zakres stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba zadowolić te uczucia do wnętrza taki metoda, w kto nie można było tego dopuścić się wewnątrz czasie, kiedy było się w istocie bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż poprzednio od chwili długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypadkiem istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym spokojny wjazd aż do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą bez ograniczeń transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pochodzenie malachitu

Zbrodnie wampirów